Hypnotherapie

IF YOU CAN DREAM IT, YOU CAN DO IT!

Bij hypnotherapie wordt de cliënt door de therapeut in een "lichte" hypnose gebracht (indien nodig gaan wij u in een diepe hypnose plaatsen), maar de cliënt blijft wel bij bewustzijn. In hypnose is de cliënt meer ontvankelijk voor suggesties en verandering en is de mentale weerstand zeer klein. Hierdoor is het mogelijk om de beleving van emoties te ontladen, om gedrag en patronen te veranderen en om genezing in gang te zetten. Er zijn verschillende vormen zoals de klassieke hypnotherapie en de moderne hypnotherapie, welke wij beide toepassen.

Wat is hypnose en hypnotherapie?

Hypnose is het opbouwen van vertrouwen met de therapeut, daardoor kan je makkelijker in ontspanning gaan en kan je rechtstreeks contact maken met jouw onderbewuste.

De kern van hypnose zit in het wegvallen van verstandelijk redenen en het vermogen om kritisch te oordelen.

Tijdens de hypnose is je volle aandacht gericht op de hypnotiseur.

Hierdoor kan de hypnotherapeut jouw suggesties geven (die op voorhand afgesproken zijn). Uw onderbewustzijn zal deze opnemen en als waarheid aannemen. Met deze vorm van hypnose kunnen we dus heel wat problemen of fout geprogrammeerde handelingen oplossen.

Een therapeut bij de hypnoseclinic zal nooit verder gaan als afgesproken, dit staat verankerd in onze gedragscode.

Tevens werken wij steeds discreet en volgens een beproefd concept.

Onze leuze is dan ook: Wij helpen u!

CERTIFICATEN

Al onze hypnotherapeuten studeerde cum laude af bij de Internationale Universiteit voor Hypnotherapie.

Wij zorgen voor een constante bijscholing en nemen steeds steekproeven om de kwaliteit van onze dienstverlening te waarborgen.

Hypnose clinic

Vestiging Oost-vlaanderen/Brabant

Steenweg 191

9473 Welle

Vestiging Antwerpen/Limburg

Platanenlaan 34

2980 Zoersel

© Copyright. All Rights Reserved.

hypnose, afvallen, vermageren, stoppen met roken, stress, depressie, hypnotherapie, therapie, hulp, pijn, migraine, hoofdpijn, chronisch, chronische pijn, cluster, clusterhoofdpijn, ziekte van horton, bang van spinnen, spinnenangst, spinnen angst, vliegangst, bang van vliegen, vlieg angst, slapenloosheid, kan niet slapen, zelf hypnose, alternatieve geneeskunde, beste hypnose, beste hypnotherapeut, hypnotherapeut